Deși terasele sunt deschise, multe restaurante continuă să se bazeze pe livrări în condițiile în care spațiile interioare rămân închise pentru oaspeți. Pentru a ține pasul cu fluxul de comenzi, trebuie reviziuite procedurile așa încât să se optimizeze timpul de răspuns, să se respecte măsurile de siguranță, dar și pentru a obține profit.
Comitetul Național pentru Situații de Urgență a aprobat noi restricții și măsuri pentru limitarea răspândirii infecțiilor cu COVID-19. Masca devine obligatorie și în spațiile deschise, în anumite intervale orare, iar localurile cu terasă vor fi deschise doar până la ora 23.00. Restricțiile intră în vigoare de la 1 august.
Pe măsură ce ne apropiem de ridicarea stării de urgență și de reluarea treptată a activității, există tot mai multe discuții referitoarea la regulile pe care spațiile publice vor trebui să le respecte. Sebastian Mîndroiu, arhitect fondator al PickTwo Studios, ne împărtășește câteva idei pentru HoReCa.
Tot mai multe restaurante oferă acum servicii de delivery sau opțiunea de take-out pentru clienți. Pentru a minimiza riscul de îmbolnăvire, este extrem de important să iei măsuri speciale de siguranță pentru livrări. De aceea e bine să pui la punct un anumit protocol sau metodologie.
A fost publicată în Monitorul Oficial procedura prin care se poate solicita și obține Certificatul de Situație de Urgență de către firmele care au fost afectate de epidemia de coronavirus. Iată ce pași trebuie să urmezi.
În lumea de PR și marketing există anumite strategii de comunicare în perioade de criză. Însă ele se referă mai mult la imaginea unui brand și nu sunt neapărat valabile într-o situație ca cea de față. Și atunci, cum ar trebui să comunici acum cu clienții, în perioada de criză?
Două dintre cele mai mari companii de livrări din România, Glovo și UberEats, vin cu măsuri de sprijin pentru restaurante și implementează o serie de măsuri și facilități destinate acestora.
Știm cu toții că ospitalitatea este cheia succesului în industria restaurantelor. Și asta nu înseamnă doar un serviciu bun, ci și să știi cum să ai o relație strânsă cu oaspeții tăi. Cu alte cuvinte, să-i faci să se simtă importanți, ca niște adevărate VIP-uri.
De ce să folosești o aplicație de rezervări pentru restaurante? Păi ia gândește-te… Care este primul lucru pe care și-l dorește orice proprietar din industrie? Cât mai mulți oaspeți! Și de ce depinde bunul mers al lucrurilor? De o cât mai bună organizare! Ei bine, o astfel de aplicație îți este de ajutor în ambele …
Nici nu a trecut bine iureșul de Ziua Îndrăgostiților, că trebuie să îți pregătești localul pentru Ziua Femeii! Februarie și martie aduc câteva zile de foc pentru restaurante. Iar asta presupune organizare ca la carte și mai multă atenție la strategia de marketing.
E greu să-i mulțumești pe toți, tot timpul. Iar review-uri negative vor apărea oricum, chiar dacă încerci să oferi cele mai bune servicii în restaurantul tău. Da, este frustrant. Dar tocmai de aceea e bine să știi cum să abordezi situația așa încât, la final, să ieși cu imaginea curată.
Bucureștiul atrage anual peste 2 milioane de turiști, din care 1,21 milioane sunt străini. Ce poți face pentru a-i aduce la masă în restaurantul tău? Îți spunem noi!
Gastronomia moleculară părea, până nu demult, un concept la distanță de ani lumină pentru un restaurant din România. Însă în industrie lucrurile s-au mișcat rapid, iar curiozitatea oaspeților le-a dat proprietarilor de restaurante curajul să riște.
Indiscutabil, Ziua Îndrăgostiților este una dintre cele mai aglomerate din an, în industria restaurantelor. Fie că te pregătești pentru varianta „împrumutată”, Valentine’s Day, sau mizezi pe autohtonul Dragobete, ar trebui să te pregătești din timp. De la harta meselor, până la managementul rezervărilor și multe alte, trebuie să ții cont de mai multe aspecte dacă …
Vrei să atragi mai mulți oaspeți? Atunci este important ca localul tău să apară în căutările de restaurante ale posibililor clienți. Adică în lista de rezultate pe care o verifică de obicei. Nimic mai simplu!
Care sunt principalele food trends la care să ne așteptăm anul acesta? Specialiștii fac predicții în privința celor mai importante tendințe culinare care vor domina peisajul gastronomic în acest an. Iar noi vi le prezentăm pe cele mai importante. De la alternative la carne, plant-based, la preferința pentru produse obținute în mod sustenabil și până …
Burnout-ul angajaților – sau altfel spus epuizare cronică, suprasolicitare, oboseală extremă. Nu e chiar ceva ce le este străin celor care lucrează în industria restaurantelor. Mai ales acum, pe final de an, perioada cea mai aglomerată și stresantă din domeniu. În București și în marile orașe ale țării, Sărbătorile înseamnă activitate intensă. Mai mulți turiști, …
Dacă organizezi petreceri de Crăciun în restaurantul tău, este important să dai lumii de știre! Pe final de an, multe companii caută un spațiu care să le găzduiască petrecerea firmei. Și este important să profiți de ocazie! Evenimentele private sunt o metodă excelentă pentru a atrage un plus de profit, oferindu-le totodată oaspeților tăi o …
Ai creat o pagină de Facebook pentru restaurantul tău dar nu ai reușit, deocamdată, să aduni prea multe aprecieri? Îți spunem noi ce poți face pentru mai multe like-uri la pagina ta. Ok, deci ai făcut primul pas. Dar o pagină care nu are prea multe aprecieri nu doar că se dovedește a fi inutilă, …
Ospitalitatea este business-ul tău – să creezi experiențe memorabile, delicioase, pentru cei care iau masa în restaurantul tău. Înseamnă a face tot ce poți pentru a construi o relație frumoasă, de durată, cu cei care îți calcă pragul. În practică, însă, lucrurile nu sunt mereu atât de simple. Și implică multă muncă: statistici, colectare de …
Înscrie-l în Restograf pentru a atrage clienți noi și a-i fideliza pe cei actuali
Află mai multe