Deși terasele sunt deschise, multe restaurante continuă să se bazeze pe livrări în condițiile în care spațiile interioare rămân închise pentru oaspeți. Pentru a ține pasul cu fluxul de comenzi, trebuie reviziuite procedurile așa încât să se optimizeze timpul de răspuns, să se respecte măsurile de siguranță, dar și pentru a obține profit.
Comitetul Național pentru Situații de Urgență a aprobat noi restricții și măsuri pentru limitarea răspândirii infecțiilor cu COVID-19. Masca devine obligatorie și în spațiile deschise, în anumite intervale orare, iar localurile cu terasă vor fi deschise doar până la ora 23.00. Restricțiile intră în vigoare de la 1 august.
Pentru oricine încearcă să-și susțină afacerea, Instagramul este o unealtă de social media extrem de puternică. În special pentru restaurante, platforma de social media este o metodă excelentă de a stârni pofta oaspeților și de a-i face să rezerve o masă! Tocmai de asta e bine să știi cum să-ți crești pagina de Instagram.
În condițiile în care trebuie să ne adaptăm la o nouă realitate, iar așteptările oaspeților se schimbă, ceea ce înainte funcționa bine în materie de marketing, s-ar putea să nu mai dea acum aceleași rezultate. Dacă vrei să aduci cât mai repede oaspeții înapoi în local, va trebui să vii cu noi strategii de marketing …
După luni de zile în care au fost închise și nevoite să se bazeze doar pe takeout, delivery și diverse alte modele de business ca sursă de venit, localurile încep să-și reia activitatea. Însă pentru a pune din nou lucrurile în funcțiune, e nevoie de un plan concret pentru redeschiderea restaurantului.
Acum beneficiezi GRATUIT de Restograf, cel mai simplu și eficient sistem de rezervări on-line din România. Cu toții am trecut prin multe lunile acestea! De la șocul inițial provocat de închiderea restaurantelor, la frenezia de a găsi noi soluții pentru adaptarea și supraviețuirea afacerii, și până la incertitudinea pe care lipsa unui plan concret de …
DESCARCĂ GRATUIT Restograf Reopening Guide și află tot ce trebuie să știi așa încât restaurantul tău să fie pregătit pentru redeschidere – de la măsuri de siguranță, la reguli de distanțare socială și idei de promovare.
Pe măsură ce ne pregătim pentru redeschiderea restaurantelor, proprietarii se confruntă cu sarcina dificilă de a găsi cea mai bună metodă pentru reluarea activității. De la siguranța personalului la cea a oaspeților, de la strategie de business la previziuni financiare, și până la metode de promovare – totul trebuie gândit dinainte.
Pe măsură ce ne apropiem de ridicarea stării de urgență și de reluarea treptată a activității, există tot mai multe discuții referitoarea la regulile pe care spațiile publice vor trebui să le respecte. Sebastian Mîndroiu, arhitect fondator al PickTwo Studios, ne împărtășește câteva idei pentru HoReCa.
Fratelli Grup este una dintre cele mai mari și cunoscute businessuri din HoReCa, cu o cifră de afaceri de aproape 10 milioane de euro. Însă criza provocată de coronavirus nu a iertat pe nimeni din industrie. Așa că am stat de vorbă cu Dani Caramihai, CEO și co-owner Fratelli Grup, pentru a afla cum s-au …
„Industria de restaurante este cea mai impactată de această criză. Se află în situația turistului de pe plaja din Phuket, la tsunamiul din 2004”, spune Daniel Mischie, CEO al grupului City Grill. Și exact așa este! De aceea, am discutat împreună despre cum arată lucrurile acum în domeniul restaurantelor, la ce să ne așteptăm pe …
Tot mai multe restaurante oferă acum servicii de delivery sau opțiunea de take-out pentru clienți. Pentru a minimiza riscul de îmbolnăvire, este extrem de important să iei măsuri speciale de siguranță pentru livrări. De aceea e bine să pui la punct un anumit protocol sau metodologie.
Ministerul Economiei a anunțat că certificatele de urgență nu mai sunt necesare pentru acordarea șomajului tehnic. Noua procedură a fost publicată în Monitorul Oficial.
A fost publicată în Monitorul Oficial procedura prin care se poate solicita și obține Certificatul de Situație de Urgență de către firmele care au fost afectate de epidemia de coronavirus. Iată ce pași trebuie să urmezi.
În lumea de PR și marketing există anumite strategii de comunicare în perioade de criză. Însă ele se referă mai mult la imaginea unui brand și nu sunt neapărat valabile într-o situație ca cea de față. Și atunci, cum ar trebui să comunici acum cu clienții, în perioada de criză?
Două dintre cele mai mari companii de livrări din România, Glovo și UberEats, vin cu măsuri de sprijin pentru restaurante și implementează o serie de măsuri și facilități destinate acestora.
Statul va suporta șomajul tehnic pentru angajații din companiile afectate în mod direct de măsurile restrictive adoptate de autorități. În această categorie intră restaurantele, cafenelele, barurile sau hotelurile.
Ministrul Afacerilor Interne, Marcel Vela, a anunțat marți seară că se închid restaurantele și barurile.
Restaurantele se află într-un moment de impas, care afectează întreagă industrie. Situația este instabilă și lucrurile se schimbă de la o zi la alta. Pentru a ne asigura că ai acces la cele mai noi date despre coronavirus, am creat acest ghid pe care îl vom actualiza mereu cu noi informații utile.
Într-o situație de criză, cum este cea pe care o trăim zilele acestea în contextul coronavirusului, te vezi confruntat cu o mulțime de decizii pe care, ca manager de restaurant, trebuie să le iei. Noi îți venim în ajutor cu unele sugestii care sperăm să te ajute.
Înscrie-l în Restograf pentru a atrage clienți noi și a-i fideliza pe cei actuali
Află mai multe