Industria HoReCA este una în care se resimt profund consecințele crizei provocate de COVID-19. Iar restaurantele sunt printre cele mai afectate de coronavirus. În condițiile în care scăderea vânzărilor este drastică, companiile cer măsuri din partea autorităților.
Cu tot mai multe cazuri de coronavirus confirmate în România și un număr în creștere al celor aflați în carantină, starea de panică se răspândește rapid în rândul populației. Ceea ce, evident, ridică îngrijorări pentru toți cei aflați în industria ospitalității.
Restaurantul tău îți ocupă aproape tot timpul, fie că trebuie să te ocupi de treburile administrative, să manageriezi echipa sau să-ți marketizezi afacerea. Și poate îți spui că nu mai ai timp și pentru a citi recenziile despre restaurant. Ignorându-le, însă, îți faci un mare deserviciu și ratezi o oportunitate de a-ți crește popularitatea.
Știm cu toții că ospitalitatea este cheia succesului în industria restaurantelor. Și asta nu înseamnă doar un serviciu bun, ci și să știi cum să ai o relație strânsă cu oaspeții tăi. Cu alte cuvinte, să-i faci să se simtă importanți, ca niște adevărate VIP-uri.
De ce să folosești o aplicație de rezervări pentru restaurante? Păi ia gândește-te… Care este primul lucru pe care și-l dorește orice proprietar din industrie? Cât mai mulți oaspeți! Și de ce depinde bunul mers al lucrurilor? De o cât mai bună organizare! Ei bine, o astfel de aplicație îți este de ajutor în ambele …
Nici nu a trecut bine iureșul de Ziua Îndrăgostiților, că trebuie să îți pregătești localul pentru Ziua Femeii! Februarie și martie aduc câteva zile de foc pentru restaurante. Iar asta presupune organizare ca la carte și mai multă atenție la strategia de marketing.
E greu să-i mulțumești pe toți, tot timpul. Iar review-uri negative vor apărea oricum, chiar dacă încerci să oferi cele mai bune servicii în restaurantul tău. Da, este frustrant. Dar tocmai de aceea e bine să știi cum să abordezi situația așa încât, la final, să ieși cu imaginea curată.
Bucureștiul atrage anual peste 2 milioane de turiști, din care 1,21 milioane sunt străini. Ce poți face pentru a-i aduce la masă în restaurantul tău? Îți spunem noi!
Care este mecanismul prin care descoperă oaspeții un nou restaurant pe care să-l frecventeze? Cum poți atrage mai multe persoane în local? Dincolo de o poftă anume pe care vor să și-o satisfacă, oamenii râvnesc la tot ce este… în trend. Popularitatea unei locații, renumele chef-ului, prezența în online – toate influențează decizia de a lua …
Gastronomia moleculară părea, până nu demult, un concept la distanță de ani lumină pentru un restaurant din România. Însă în industrie lucrurile s-au mișcat rapid, iar curiozitatea oaspeților le-a dat proprietarilor de restaurante curajul să riște.
Valentine’s Day este o ocazie specială nu doar pentru cuplurile de îndrăgostiți, ci și pentru restaurante. Asta pentru că Ziua Îndrăgostiților este una dintre cele mai aglomerate zile din an când oamenii ies în oraș să ia masa. Întrebarea e… ai ce trebuie ca să-i atragi în localul tău, sau vor alege restaurantul de vizavi?
Indiscutabil, Ziua Îndrăgostiților este una dintre cele mai aglomerate din an, în industria restaurantelor. Fie că te pregătești pentru varianta „împrumutată”, Valentine’s Day, sau mizezi pe autohtonul Dragobete, ar trebui să te pregătești din timp. De la harta meselor, până la managementul rezervărilor și multe alte, trebuie să ții cont de mai multe aspecte dacă …
Vrei să atragi mai mulți oaspeți? Atunci este important ca localul tău să apară în căutările de restaurante ale posibililor clienți. Adică în lista de rezultate pe care o verifică de obicei. Nimic mai simplu!
Costurile directe într-un restaurant reprezintă cea mai mare cheltuială. Și cum pentru a avea succes vei fi nevoit să faci tot felul de investiții, n-ar strica să afli despre câteva metode de a reduce costurile cu materia primă și cu forța de muncă.
Costul primar este un reper important, în funcție de care ar trebui să-ți desfășori activitatea zilnică așa încât să ai o marjă bună de profit, fără ca asta să afecteze calitatea preparatelor pe care le oferi oaspeților tăi. Mulți proprietari de restaurante se axează pe creșterea vânzărilor ca o metodă de a îmbunătăți marja de …
Ianuarie este o lună în care lucrurile se mișcă mai greu, indiferent de domeniul afacerii. Adevărata provocare constă în a găsi idei de atragere a clienților în restaurantul tău. Promoții, evenimente, parteneriate și social media – sunt cele patru mari direcții de la care poți porni.
Deși nu există o metodă magică, simplă și rapidă, de a crește profitul unui restaurant, există însă câteva măsuri pe care le poți lua dacă pui la punct o strategie în acest sens.
Este inevitabil ca, uneori, să primești plângeri din partea clienților, oricât de tare ai încerca să faci totul perfect în restaurant. Pornind de la premiza că un client are întotdeauna dreptate (chiar și când nu are), care este abordarea corectă? Ține cont că, deși mâncarea excelentă și o locație bună sunt esențiale pentru succesul unui …
Care sunt principalele food trends la care să ne așteptăm anul acesta? Specialiștii fac predicții în privința celor mai importante tendințe culinare care vor domina peisajul gastronomic în acest an. Iar noi vi le prezentăm pe cele mai importante. De la alternative la carne, plant-based, la preferința pentru produse obținute în mod sustenabil și până …
Burnout-ul angajaților – sau altfel spus epuizare cronică, suprasolicitare, oboseală extremă. Nu e chiar ceva ce le este străin celor care lucrează în industria restaurantelor. Mai ales acum, pe final de an, perioada cea mai aglomerată și stresantă din domeniu. În București și în marile orașe ale țării, Sărbătorile înseamnă activitate intensă. Mai mulți turiști, …
Înscrie-l în Restograf pentru a atrage clienți noi și a-i fideliza pe cei actuali
Află mai multe