Pentru a face oamenii să se îndrăgostească de mâncarea și ambianța restaurantului tău, trebuie mai întâi să-i faci să intre pe ușă. Iar pentru asta poți apela la câteva metode eficiente și simple de a atrage clienții. Indiferent dacă tocmai ți-ai deschis afacerea sau vrei să atragi mai mulți clienți noi la tine în local, …
Nu mai este un secret pentru nimeni că review-urile pe care un local le primește sunt esențiale pentru succesul afacerii. Așadar, cum faci să atragi mai multe comentarii (pozitive, bineînțeles)? Review-urile favorabile sunt o metodă sigură de a crește popularitatea restaurantului tău și, inclusiv, profitabilitatea, în timp ce prea multe comentarii negative pot duce chiar …
Cu toții ne petrecem mult timp pe telefon, iar acest lucru nu se va schimba prea curând. Din contră! În termeni de management al unei afaceri, asta înseamnă că marketingul pe mobil nu mai este doar un add-on, ci ar trebui să devină punctul central al strategiei. Am tot vorbit în ultima vreme despre ce …
Schimbările în industria de ospitalitate sunt aproape la fel de dese ca cele din industria modei. Și aici trandurile vin și pleacă, tehnologia este însă în permanență îmbunătățire, însă schimbările cele mai dese vin din zona de personal. Având, deci, o astfel de fluctuație, orice afacere din domeniul Horeca are nevoie de piloni stabili pe …
Ministerul Finanțelor a pus în dezbatere publică un proiect normativ prin care definește bacșișul și obligă evidențierea acestuia pe bonul fiscal în cazul serviciilor de restaurant și baruri. Potrivit proiectului de act normativ, inițiat la solicitarea HORA (Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România), valoarea bacșișului nu va putea depăși 15% din nota de …
Cea mai scumpă masă la un restaurant este cea neocupată, e o vorbă printre proprietarii de restaurante. Restaurantele de obicei își asigură încasările din orele de vârf (mai ales seara) și weekend-uri, dar un business cu adevărat de succes este acela care are clienți pe toată perioada cât este deschis, nu doar câteva ore pe …
În multe privințe, viitorul e deja aici: mașini care se conduc singure, mâncare printată în 3-D, ba chiar și „majordomi” virtuali care să ne ajute (vezi Siri sau Alexa). Fie că ne place sau nu, tehnologia își pune amprenta inclusiv asupra restaurantelor, influențând comportamentul clienților și, drept consecință, strategia de business. La fel cum adoptarea …
Orice manager de restaurant s-a lovit de problema fluctuației de personal. Ți-ai format o echipă, ai găsit oamenii potriviți și i-ai instruit. Iar acum vrei să-i păstrezi. Cum? Ei bine, secretul îl vei găsi în ceea ce se numește engagement-ul angajaților. Știi ce îți dorești pentru restaurantul tău. Ai stabilit obiectivele pentru vânzări, profitabilitate, rata …
Designul interior al restaurantului este primul lucru care va fi remarcat de către cei care îți calcă pragul. Pe lângă mâncare, este cel mai important factor care influențează satisfacția clienților. Prima impresie determină felul în care oaspeții percep localul, la ce nivel de servicii se așteaptă, cât timp doresc să petreacă acolo și dacă vor …
Hegemonia mobilului și oferta extrem de mare de restaurante îi dau consumatorului o mai mare libertate de alegere. Iar pentru a rămâne în „meniul” clienților, strategiile de marketing trebuie să pună accent pe abordarea pe mobil. Facebook a alcătuit un raport din care aflăm mai multe despre ce anume își dorește clientul anului 2019. Ce-și …
Fie că deschizi o primă locație sau ai decis că este momentul ca restaurantul tău să treacă printr-un proces de rebranduire, este important să-ți creezi o imagine de succes. Iar pentru asta, trebuie să știi care sunt elementele cheie pentru a deveni cu adevărat un brand. Așa că, fiind un alt restaurant în această galaxie …
Înscrie-l în Restograf pentru a atrage clienți noi și a-i fideliza pe cei actuali
Află mai multe